torsdag 22. april 2010

oi det var lenge siden....

ja det var jammen lenge siden jeg har skrevet her gitt. det går nå mye i det samme her da. Emly vokser seg stor og sterk og vil bare gå hele tida. hun klarer ikke alene , men om vi holder henne løper hun nesten.... flinke jenta mi. vi nyter det fine været om dagen selv om det har blitt litt kaldere igjen. er så deilig å endelig være ute uten å fryse ihjæl.
vi holder på med et sove prosjekt om kvelden nå, Emly skal nemlig lære å sove i sin egen seng og sovne av seg selv. hun har hatt litt problemer med det nemlig og vil helst ligge på mamman sin å sovne der. not anymore. mamma vil ha tilbake kvelden atter en gang. og fy som den ungen kan skrike og så hissig. fysj. men i natt var det fremskritt. sovnet ca halv ni (ble lagt 7) og sov jammen meg helt til kvart på 8. det er jo fantastisk. jeg derimot våknet flere ganger og lurte på hvor ungen var og om det var noe galt. stig våknet av meg kl halv 7 og var forskrekket over hvor emly var enn tihi. hvor er emly???? herlig :) håper det fortsetter sånn.

ja det var litt herfra.


2 kommentarer:

  1. Lykke til med leggingen, det har mye å si de timene man kan få alene på kvelden :)

    SvarSlett
  2. takk takk. ja det er deilig med noen timer for seg selv og bare være voksne:) eller som meg bare sovne på sofaen. men det er jammen deilig det også

    SvarSlett