tirsdag 16. februar 2010

6 mnd kontroll


i dag har emly og jeg vært på helsestasjonen. der ble hun veid og målt, sjekket hjerte, lunger og hofter. pluss at de så om utviklinga var der den skulle.

emly er per dags dato 7050gram og 67.3cm. som helsesøster sa er hun ikke en stoooor baby men følger sin egen kurve bra. og det er jo det som teller:) ellers så var hun der hun skulle i utviklingen og holdt et show for både helsesøster og legen. for emly har nemlig lært å spytte og det må man passe på å vise frem :) flinke lille jenta mi var bild som en sol hele tida.

haha måtte le litt også da for de sa at emly var lat. (sa ikke lat altså men husker ikke hvilke ord hun brukte) siden emly ikke heiser seg opp på armene i mageleie. skjønner jeg godt det er jo slitsomt :) så lenge hun ikke lå helt flatt så gjorde det ikke noe. tihihi


2 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har! ...også så herlig litta tulle!! :o) Sønnen vår har også akkurat vært på 6mnd kontroll (11 august) - og han veier 9.360kg - men så var han også 4.306 da han blei født! hvor stor var emly?

    Ønsker deg en herlig dag!

    SvarSlett
  2. hei du:) takk for det. stor og flott gutt:) emly var 3015g da hun ble født 10aug :) så koselig at du liker bloggen min.

    da må jeg ønske deg en flott kveld jeg da.

    SvarSlett