mandag 1. februar 2010

her om dagen hørte jeg

en merkelig lyd. som om bikkja hoppa rundt og gravde seg ned i ei dyne eller noe. men jeg har ikke noe å grave seg ned i i stua mi tenkte jeg. der tok jeg feil dette var det jeg fant.



mio ville tydeligvis også ligge godt. vogna er jo varm og akkurat passe for en springer på 18kg. æh nei ikke akkurat. til dere urolige og nervøse sjeler der ute. babyen lå ikke i vogna, mio ville ikke hoppet oppi om babyen hadde vært der og sist men ikke minst vogna sto ved siden av en stol som gjorde det veldig lett for mio og hoppe oppi. noe hun ikke klarer om den står midt på gulvet:)

ps: ikke rart jeg tar feil av bikkja og ungen iblant:) viser til innlegget "du vet du er trøtt"

3 kommentarer:

  1. hehe, så søt mio er da..

    du får kjøpa tvillingvogn, så får han ligge på den eine sida... P

    SvarSlett
  2. hehehe. da hadde mio blitt glad da:) nei hun får holde seg på bakken msom alle andre hunder. synd hun ikke skjønner hun er en bare:)

    SvarSlett
  3. Så herlig hun er. Har funnet plassen sin hun ser jeg;) Mamma og Pappa har en lik hund. Massevis av personlighet:)

    SvarSlett