lørdag 20. februar 2010

snøstorm og lørdag!!!

jaja da sitter vi her nok en gang, med påkledd baby og vinduet åpent. (må nemlig lure Emly til å tro hun sover ute) Ute er det snøstorm ja du hørte riktig snøstorm i slutten av februar da solen skal skinne å snøen såvidt begynne å smelte. Men ikke denne vinteren nei, nå som jeg har hund og baby som trenger frisk luft. prøv å gå en tur med en vill hund og barnevogn i dette føre. lover deg at du snur og går hjem igjen før du rekker å si eplekake. Ja så derfor sover snuppa inne så det så :)
I kveld skal jeg treffe en gjeng med jenter jeg ikke har sett på kjempe lenge flere år faktisk og jeg gleder meg masse. skal ta colaen under armen og trappe opp blid og fornøyd for å endelig se igjen jentene og ikke minst komme meg litt ut:) det blir såååååå bra.

ønsker alle en riktig god helg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar