tirsdag 5. januar 2010

dagen i dag

har gått i en sus og dus. dro i butikken, kjørte en sovetur:) kom hjem fant ut at vi trengte luft. matet, siftet bleie, bikkja hoppet rundt, kledde på emly halveis, kledde på meg halveis, emly hyler, kler på resten og hyler mer, mio hopper og spretter, mamma blir klam, kler på meg resten og dytter vogna, bikkja og kroppen ut av døra. mio som ikke skjønner barnevogn og glattføre helt løper avsted, emly griner, jeg tviholder i båndet og lua detter ned over øynene. DA måtte jeg le litt.... er det sånn det blitt? livet altså....

var veldig kaldt så vi tok en tur innom svigers og varmet oss på en kopp kaffe og sovnet på sofaen, så ble litt lenger en planlagt:) det var koselig:)
så tok jeg en tur til byen, skulle finne klær(bursdagsgave fra samboern) men kroppen min er vist ikke lik som prøvedukkene og klærene blir da ikke like fine på meg gitt.... hva skjedde med ammedietten? så dra tomhendt hjem igjen. eller hadde med to pils til far, en pakke med bleier og en fantastisk plastikksmekke. la ligger vi som slagt på sofaen hele gjengen. utslitt etter dagens utfordringer:)

2 kommentarer:

  1. så utrolig koselig med blogg snuppa miii!!!<3 det var lurt syns jeg!! kjempe gøy å få følge med på hverdagen deres og bli oppdatert, tia flyr jo fanken så fort:p jeg er kjemmmmpe glad i dere <3 stooor kos fra Hanne, "alene-puse-mamma"

    SvarSlett
  2. ja syns igrunn det var lurt selv.
    masse glad i deg også snuppis. klem og nuz

    SvarSlett