torsdag 28. januar 2010

hysj kan du høre?????

nei hører ingenting:) det er deilig det. nå har jeg faktisk blitt en sånn som nyter når det ikke er noe bråk rundt meg:) hmmm aldringstegn???? nei kan ikke værra det:)

men altså det er fantastisk deilig å ha det stille på kvelden. hadde bare naboen latt vær å trampe hardt i gulvet så hadde det vært himmelsk. men skal da ikke forlange for mye heller. bare det at emly sover og ikke skriker er mer enn nok for min del:) men klokka er jo bare kvart på ni så skrikinga begynner vel snart tenker jeg.
flaks for meg at det er pappapermfredag i morgen så det er stig som skal ha tuppa i natt garantert:)
i morgen den dag skal jeg gå til innkjøp av sov i ro. så kan pappsen å lillemor skrike alt de klarer:) hehehe.... mammsen trenger en natt med masse søvn....... *drømmer seg bort til en øde øy med bare dyner og puter*zzzzzzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar