søndag 24. januar 2010

snuppa ga meg den beste bursdagsgaven

hun sov hele natta. måtte vekke henne klokka halv :) nå håper vi at det er pga jobbinga med leggerutiner og avvenning og ikke bare tilfeldig. spennede å se i natt da.

ellers så hadde jeg en kjempe flott dag i går. mannen tok meg med på esmeralda for å spise lunsj og det var kjempe godt. etter det dro vi innom svigers en tur og der fikk jeg nydelig bløtekake og kaffe:) deretter dro jeg til frisøren. jeg fikk klippet av meg masse hår (deilig) røyter så mye om dagen og lange hår som fyker rundt er ikke digg. så nå er jeg mye kortere og lettere. er super fornøyd med ny sveis.

vel hjemme og ungen i seng fikk jeg ett glass rødvin. vi så hangover og den var utrolig artig.

jeg har verdens beste lille familie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar