tirsdag 26. januar 2010

om legging, tenner og bæsj

jajaja på tide å skrive litt igjen vel.....
legginga går fortsatt relativt bra. syns vi er flinke alle sammen. det er utrolig deilig å ha fått tilbake kvelden, som regel så ender det med at jeg sovner på sofaen i 9 tida. hehe det var den kjærste tida lissom. men det blir vel bedre når jeg kan sove hele natta jeg oxo.
i dag er snuppis veldig sutrete. "det er vel tennene det" sier jeg, men hvor i all verden blir det av de tennene? jøsses har jo gått rundt å sagt det i evigheter, folk må jo tro jeg er smårar som "skryter" av at dattera mi får tenner også kommer det ikke en eneste tann..... til og med pappsen syns jeg er gal, nesten hver dag kjenner jeg i munnen til snuppa å sier "å ja der ja, kjenn her, er en stor klump der altså" og så over på andre siden "ja se der en klump til" pappsen bare rister på hodet og sier pent" jeg kjente i går jeg linn"

og er det ikke tennene nei da er det noe annet. har aldri vært så naturlig for meg å ringe noen fore å snakke om bæsj som det er nå. "snuppa er litt sutrete i dag, er nok tenner, men hu har ikke bæsja i dag heller, så kan være det"

så sånn går dagene våre. med bæsj, tenner, gulp og aldri reine klær.... men livet som mamma er fortsatt herlig og jeg elsker det.

1 kommentar:

  1. Det er nok den eneste emlysaurusen.... sier Adrian:)
    Fineste lille jenta!
    Håper dere får en fin kveld alle tre:)
    Sov godt <3

    SvarSlett