torsdag 14. januar 2010

torsdag og familiehelg om noen timer

da er det blitt torsdag allerede. pappsen er på jobb, men når han kommer hjem er det helg:) så deilig. denne uka har gått like fort som alle andre uker. vi har kosa oss masse, vært på besøk på jobben min, besøkt ei vennine som hadde bursdag, vært på barseltreff ja litt her og litt der :)

jeg har også funnet ut at jeg skal prøve å lage en mai tai. er ikke bestevenn med symaskina og har vel ikke tålmodighet til å vurdere det engang. men den som intet våger intet vinner:) må låne meg en symaskin og kjøpe inn litt stoff så er det bare å sette igang. ( har oppskrift altså) kan jo ikke risikere å miste ungen i bakken så må følge en oppskrift........spennende. mulig det er det helgen går med til:) kanskje jeg må kaste ut mann og barn og ha kvalitetstid med symaskina:) lurt....

ha en flott flott torsdag alle sammen

2 kommentarer:

  1. Så lurt å sy mei-tai:) Å bære på den måten tror jeg er flott både for foreldre og barn - også sparer det jo armene en hel del... blir spennende å se!

    SvarSlett
  2. ja hvis jeg klarer det så:) men skal prøve altså

    SvarSlett