mandag 4. januar 2010

nytt år ny blogg

jaja så slenger jeg meg på bloggebølgen.
jeg er for tiden i mammaperm med min nydelige datter på straks 5mnd og trenger litt voksenting å gjøre innimellom slaga:) blogg må jo være en god idee da:) selvom jeg mest sannsynelig kommer til å blogge om emly og livet som førstegangsmamma:)

i dag startet hvedagen her i huset. far dro på jobb og vi ble hjemme. syns det er litt kaldt i dag så vi holder oss hjemme også dessuten er jeg ikke helt i form med litt feber og tett i huet:) ellers så holder emly på å få tenner tror jeg, for hun er sutrete, siklete og gnagete:) men nå har trodd det lenge uten å se ei eneste tann så hva vet vel jeg:)

det var det.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg! Jeg er også bitt av basillen, og er like ny som deg. ;) Men det er gøy når man finner ut av det! :)

    Klem fra Pijah
    www.pijahs.blogspot.com (om du vil følge meg også)

    SvarSlett
  2. takk takk. blir vel hekta på dette også kan jeg tenke meg.:=

    SvarSlett