søndag 31. januar 2010

til ære for min bror




så slenger jeg ut et bilde av kaka som jeg bakte istad :) (legger av ett stykke til deg jeg)
den var ganske god, men bomma litt på kremen desverre. men er fornøyd jeg altså. spist kommer den til å bli uansett :)


vi har vært en tur på IKEA. snuppa har jo blitt så stor at hun trenger stol. oioioi. hun syns det er så gøy å sitte i egen stol når hun spiser grøt. flotte jenta mi. så må jo slenge ut et bilde av snuppa i stolen også :) innmari kult uttrykk akkurat der gitt. lurer nok på hva i alle dager pappsen tar bilde av nå igjen. slitsomt med papparazzi.





2 kommentarer:

  1. Så søte dere er da laga kake til ære for meg, nå ble jeg rørt. Skulle ønske jeg var der, men det er jeg veldig fort. Glag i dere:)

    SvarSlett
  2. hehe. vi bakte kake til oss selv, la ut bilde til ære for deg :) fort deg før kaka blir oppspist og gammel;) glad i deg også. klem

    SvarSlett